Small fragments of a life

And you're almost happy, almost content...

Här kommer ett litet urval av bilder från Sonisphere festival. Är hemma hos pappa idag och lånar tvättmaskin, så passar på att ladda upp bilder när jag är här eftersom hans super-bredband slår mitt lilla mobila med hästlängder!





Jag innan vi tog oss in på festivalområdet.


Grabbar.



Helena. Fråga mig inte vad hon håller på med... ;)



Andreas, Danne, Alex och Johan :)


Seb, Ida, Stenberg, Helena. (Kolla in Helenas arm!!)



Bungee run, bra försök Helena! :)



Johans försök på tjuren.



Johan i regnet.



Andreas i regnet.


Helena :)



The (int.) noise conspiracy



The Hives



Johan i sin nya fina tröja. Haha!




Sonisphere festival



Många som var trötta innan Metallicas spelning. Ida och Seb.



Så till slut, Metallica på scenen!



Grymt bra!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: