Small fragments of a life

You are the one, the one who lies close to me, whispers hello I miss you quite terribly...

Trött, trött, så trött. Men jag har tagit mig i kragen och i alla fall kommit ur sängen. Jag har lovat mig själv att jag ska diska och städa lite här hemma idag, jag måste göra det, för sen jobbar jag hela helgen, och då lär det inte bli mycket gjort.

Jag saknar mina promenader med Anki, och det blir inte av att jag går ut och går själv, så nu tycker jag att det är dags för henne att komma hem från semestern!

Igårkväll var jag på bio med Karro och såg Transformers; revenge of the fallen. Mycket bra film är min högst personliga åsikt!

Egentligen har jag väl inte så mycket att blogga om just nu, det har inte hänt sådär värst mycket de senaste dagarna... Nu är det i alla fall som sagt jobb som gäller i helgen, fre, lö och sön natt, men, mina vänner, efter det har jag bara två nätter kvar att jobba innan jag går på semester! Det känns bra måste jag säga, det sitter inte helt fel med lite semester på det här nu!

Nej, nu ska jag börja plocka lite här hemma!

Tingeling!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: