Small fragments of a life

You don't know what you've got, until you're missing it a lot...

Bloggtorka tror jag bestämt! Jag har inte tagit ner skylten jag har bara haft en hel del annat att pyssla med, som att jobba och tjäna lite pengar t.ex. Midsommaraftonen flöt förbi smidigt, inget firande för min del inte, nej, för jag jobbade visst. Vet inte vem som bestämt att just jag skulle jobba midsommarhelgen, men någon var det! Nej, det gjorde inte så mycket, när man jobbar med trevligt folk är det inte så jobbigt. Och Kicki hade med sig jordgubbar i natt, så det blev jordgubbar och mjölk till nattmat, det är inte helt fel!

Nu är det bara två nätter kvar av helgen, det går ju fort när man väl är inne i det! Så vid 2 i natt har jag gjort halva helgen, så är det bara andra hälften kvar, och sen är jag ledig i 11 nätter! Det är inte dumt!
Just det, jag ska få gå på en utbildning i taktil massage också! Det ska bli riktigt intressant, för det kan man ju sedan använda inte bara i jobbet, utan även i det privata livet. Ja, det ska bli skoj!

Och så ska jag kolla upp när Skogsröjet är i år, för Erik Hassle och Lillasyster kommer dit, och det lockar ju såklart!
Jag ska undersöka saken, och är det jobbhelg för mig då ska jag styra upp ett byte, det blir ju bara en natt, så det borde inte vara något större problem! Det var ju grymt kul på skogsröjet förra året, då var det Takida som drog. Men usch vad kallt det blev framåt natten, det här året vet vi att klä oss lite varmare!

Och månaden börjar närma sig sitt slut, 1:a juli får jag ha kalas här hemma tror jag, för då fyller världens finaste Imperius 1 år! De växer upp så fort. Haha!

Nej, nu ska jag ta en dusch innan jobbet. Tingeling!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: