Small fragments of a life

Take me over when I'm gone, take me over make me strong

Min dag började kl. 7:30 i morse, då ringde alarmet på min mobil. Det var bara att ta sig upp och klä sig för att ge sig iväg till Helena, och sedan vidare till pappa. Inloggning på internet och ticnet, sen var det bara att vänta och ringa samtal efter samtal... Vi höll på i 2 timmar innan vi äntligen kom fram på datorn! Så nu är biljetterna till U2 konserten den 1:a Augusti bokade! Har sedan levt på ett rus resten av dagen, fasiken så härligt det ska bli!

Nu har jag duschat och gjort mig i ordning för jobbet, Veronica kommer och hämtar mig om en stund, väldigt väldigt snällt av henne! Så, 30 timmar jobb framför mig innan jag kan njuta av långledighet! =) Man får ta en natt i taget helt enkelt.

Nej, nu ska jag göra det sista innan min skjuts kommer. Tjing.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: