Small fragments of a life

It's my life

Nu sitter vi här i soffan och kikar på melodifestivalen, jag, Helena och Veronica. Vi har käkat smörgåstårta och umgåtts och haft trevligt. Veronica har färgat håret på mig och jag måste säga att jag blev mycket nöjd. Nu är det som sagt melodifestivalen, det valet är jag lite mindre nöjd med, men sällskapet är trevligt! =)

Annars händer det inte så mycket, Helena försöker locka med mig ner på Statt, men jag vet inte riktigt, jag somnade vid 4 i morse, sen begav jag mig ur sängen klockan 7, eftersom jag hade tvättstugan. En mycket produktiv dag måste jag säga, har hunnit starta inte mindre än 6 maskiner! Och det är vad man hinner på 12 timmar, eftersom maskinerna tar 2 timmar på sig. Huvaligen.

Nästa vecka jobbar jag 5 nätter igen. Jag ser inte fram emot det, men det måste ju göras, sen är jag i alla fall ledig en vecka, innan jag går in på min egen rad, hurra!

Nej, nu ska jag väl vara lite social med vännerna som är här =)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: