Small fragments of a life

Blue is just blue, our love is true, is a matter of fact, oh, and you love me too, it's as simple as that...

Det har varit en otroligt jobbig helg, jag skulle ha jobbat fredag, lördag och söndag natt, jag skulle trotsa heshet och förkylning hade jag tänkt, men ibland går det inte som man tänkt, och det hela slutade med att jag fick vandra hem från jobbet kl. 03:30 i lördags morse, för då var feber ett faktum. Inte så mycket att göra åt, men jag hade mer än gärna klarat av helgen, eftersom jag nu är långledig.

I morgon måste jag dock ringa till vårdcentralen, för jag har en hosta som inte är av denna värld, jag hostar nog upp lungorna vilken sekund som helst. Jag kan inte sova, och jag kan inte slappna av. Inget vidare ska jag säga. Och jag är inte så van vid att vara sjuk så när jag blir det känner jag mig döende. Och sällskapssjuk. Otroligt sällskapssjuk. Men Veronica min vän har lovat att hon ska hålla mig lite sällskap i morgon i alla fall, så det känns riktigt bra.

I torsdags hade vi skarp brandövning på jobbet, det var riktigt roligt, för att inte säga lärorikt! Ja, det gillade jag skarpt. ;)

Nej, nu får det vara nog, ska försöka få lite sömn. Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Sarrrra
skriven :

Krya på dig Lina :)

2 Lina
skriven :

Tack Sara :)