Small fragments of a life

I never knew you...

Det börjar nog vända nu. Jag har varit på vårdcentralen idag, och det gick bra mycket smidigare att få komma dit än jag trodde att det skulle göra. Jag har fortfarande inte vänt mig vid att det kostar pengar att gå till läkaren! Men så tog de lite blod och så fick jag komma in och träffa läkaren. Problem. Maken till läkare att mumla får man leta efter! Jag förstod/hörde inte hälften av det han sa. Han kikade i halsen och sade; rodnad, mummel mummel
Fråga mig inte vad diagnosen blev, för det har jag ingen aning om, det gick inte att höra, men han skrev ut en herrans massa mediciner, penicillin, slemlösande, sömntabletter.., Så nu blir det till att knarka någon vecka här. Haha. Just det ja, fick även med mig en ny Bricanyl hem, tappade min när Anki och jag var ute och gick vilse i skogen. Men nu så är det ordning här igen. Önskar bara att jag hade kommit ihåg att köpa nässpray när jag ändå var på apoteket, men det glömdes. Jaja, jag antar att man inte kan få allt här i världen.

Efter besöket på vårdcentralen for jag hem till Veronica en liten stund, det var skönt att träffa en annan mänsklig varelse, det har rådit brist på det på senaste. Det var kul, tyvärr orkade jag dock inte så länge, jag är helt jäkla slut, både i kroppen och knoppen.

Nej, nu ska jag vila en stund. Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: