Small fragments of a life

I wish I could be, every little thing you wanted, all the time, sometimes...

Jag kikade på min nummerpresentatör tidiagre, och återigen fann jag x antal nummer jag inte kände igen. Men så slog jag upp dem på eniro, och jag kände till nästan vartenda ett. Men nu för tiden lägger man ju in numren i telefonboken på hemtelefonen, så man behöver inte längre lära sig dem utantill. Det måste vara därför jag inte längre kan koppla ihop ett nummer med en person. Annars brukar jag ha ett riktigt bra sifferminne nämligen.
Fast, det var ett telefonnummer som jag inte känner igen, och det finns heller inte med på eniro eller hitta. Konstigt nog är det ett 0150-nummer, så det är ju någonstans här i stan. Men jag förstår inte varför det inte finns med på internet. Vem är det som har ringt? Man vill ju inte ringa upp heller när man inte vet vart numret tillhör!

Nej, nu ska jag göra mig i ordning, Veronica och jag ska ut och gå och fotografera lite :)

Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: