Small fragments of a life

Hey lady, don't give up on me...

Nu är jag tillbaka här på bloggen efter en mycket trevlig, men även mycket upptagen helg. Det började med jobb torsdag natt, sen fredag kväll blev det grillning hos farmor och farfar innan jobbet. När jag vaknade på Lördagen åkte jag ut till Tiina i Forssjö, det blev lite mat och lite fika, och jag fick med mig 4 stolar, två blomsterlådor och två hängkrukor till min balkong. Hon är så snäll så! :)
Lördagskvällen spenderades sedan hos farmor och farfar, grillning igen och efter det spelade vi kort. Det gick käpprätt åt helvete som vanligt, men det gick desto bättre för farfar.
Sen var det hem och sova igen som gällde, för i söndags hade jag tvättstugan, och så for jag ut till Mia i Bie. Det var på tok för länge sedan vi träffades, så det var väldigt trevligt. :)

Jobb igen igår natt, men det gick riktigt bra, vi hade riktigt roligt, och jag tror det blir lika skoj idag, för jag jobbar med Anki och Kicki, och det brukar vara en bra kombination. I like. :) Anki köpte jordgubbar åt oss igår kväll. Mums! Så himla gott!!

I morgon ska jag styra upp lite på min balkong, jag ska ut till Ingvaldstorp och köpa lite blomster, sen bär det av till farmor och farfar för att plantera dem i lådor, och sedan hem och häga upp dem här. Det ska bli riktigt roligt att fixa med. :) Och i morgon kväll ska jag till Helena, vi ska styra upp lite på facebook, och så ska vi kika på Australia. Mycket trevligt.

Nu vila lite innan jobbet. Tingeling.
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: