Small fragments of a life

If you just walked away, what could I really say, would it matter anyway?

Jag är tillbaka! Jag överlevde kvällen hos Mia och Adam, och vi hade en fantastiskt rolig kväll! :) Sådana där kvällar gör livet värt att leva! Massor av snack, skratt och minnen :)

Idag har jag städat och adventspyntat lite, är inte riktigt klar med städningen ännu, ska ta tag i det igen snart, jag vill verkligen ha allt utom dammsugning och golvtorkning klart. Tja, det förstås, skulle helst ha allt klart, men tror inte grannarna skulle uppskatta om jag började dammsuga såhär dags, klockan är ju efter midnatt...

Fint blir det i alla fall med alla adventsljusstakar uppe :) Ska lägga på julduken på vardagsrumsbordet också. Oj vad jag önskar att jag hade ett vitt vardagsrumsbord... Det är nästa projekt, men kommer inte att ske det här året... Såvida jag inte kan få ett i julklapp.........

Nej, nu ska jag sätta igång igen, inte mycket kvar nu! :)
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: