Small fragments of a life

Äntligen!

Äntligen! Nu är det vår ute, på riktigt menar jag. Anki och jag har just varit ute på årets första runda vid Stalls backar. Det var lite vattnigt på ett ställe inne i sagoskogen, men annars var det helt torrt. Underbart. Nu blir det fler fina rundor där ute!

















För övrigt fick jag en av de bästa räkningarna i mitt liv tidigare idag. Från Glocalnet. Fan, skickar man ut en faktura på 0 kr för? Jag menar, det brukar ju kosta att få ut en pappersfaktura... Mycket märkligt. Men jag blev glad!




Nu ska jag lägga mig och vila en stund, sedan är det dags för jobb igen, i natt med Kicki och Anki, det är grejor det! :)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta Andersson
skriven :

Vad härligt ;) ni är så duktiga med er motion!

2 Skavet
skriven :

Ja håller med Birgitta ni skaver på bra :) Hur ska en annan få motivation till de? Hjälp!! Kram S