Small fragments of a life

'Cause I'm just a teenage dirtbag, baby

Ett snabbt litet inlägg innan det är dags att bege sig till Mia och Adam på lite middag med trevligt sällskap, och kanske ett och annat glas rött. Inte så tokigt. Nej, inte alls vill jag påstå. Kan man inleda långledigheten på ett bättre sätt? Jag misstänker not. Kvällen har absolut potential.

Idag har det kilat runt en och annan påskkärring här, men jag är smart, så jag skruvade av ringklockan vid 10, när den första påskkäringen ringt på dörren. Om jag öppnade? Inte en chans!

Nej, dags att göra sig helt färdig, sätta på mig ett ansikte och lite så, sedan bär det av mot Norr. Ha en trevlig kväll, och glad påsk på er, mina vänner!


Lite nostalgi på det hela med Weathus - Teenage Dirtbag


Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: