Small fragments of a life

I wish that we could go back, to what we were before, but I don't think that I love you, anymore

Dags för tisdagstema igen! Den här veckan är temat musik, och jag visste på en gång vilken bild jag skulle välja. För ett par veckor sedan var jag nämligen hemma hos kusin, och när han plinkade lite gura passade jag på att leka med hans systemkamera. Fina grejor det där!





För övrigt har dagen bjudit på sömn, glada nyheter, och rörelse i balans. Jag är nöjd, so far. Nu hägrar jobb i natt, och i morgon är det lite utbildning och sådant som ska göras. Skönt att få sådant gjort, sedan kan man fokusera på annat.

Nu ska jag välta omkull mig i soffan och ta mig någon timmas sömn.


Dagens låt; Hoobastank - I don't think I love you


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Malin
skriven :

Mysigt med gitarrspelande kusiner! Ha en fin kväll!

2 Pialotta
skriven :

Underbar bild på Tisdagstemat Musik.. vilken tur du tog den här bilden:)

Ha de gott

3 Annas Photoblogg
skriven :

Tack för dina ord i min blogg! Musik hos dig är ett välkänt instrument! "The man and his guitar"

//Anna