Small fragments of a life

Nothing wrong with going all night long

Nu börjar det dra ihop sig, mina vänner. Det är bokningar på G när det gäller Skogsröjet. (Klicka!) Dags att börja hålla lite koll, och hålla tummarna för att det är många bra band som blir bokade!

Jag har för övrigt klickat hem ett par nya jeans. För att det är nödvändigt, då jag lyckades få hårfärgningsmedel på mina i söndags. Ojdå. Men vad skönt det är att ha en anledning till att handla kläder!

I morgon blir det fan till att städa upp lite här hemma. Det är oerhört nödvändigt just nu. Sedan vattengympa till kvällen. Inte helt fel.

Just nu är det dock dags att hoppa i säng. Och hoppas på att man kan komma ur sängen i skaplig tid i morgon, det har varit dåligt med det hittills den här veckan.

Kvällens låt; Nickelback - This afternoon


God natt och Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: