Small fragments of a life

torsdag eftermiddag

Oj vad mycket kommentarer jag fick på mitt förra inlägg! Kul! Tack för era åsikter! Jag ska ha det i åtanke när jag väl drar på mig klänningen. Är det fint väder åker den på redan i morgon, men är det kyligt och halvmulet och sådär blir det jeans istället. Konsten att klä sig efter vädret, helt enkelt.

Och apropå kläder så hade jag fått hem sådana när jag vaknade idag. En ljusrosa tröja och en jätterosa regn/vår jacka. Jag är supernöjd!


Ännu en gång konsten att se ut som en mupp... Men tröjan är fin, tycker jag! :)




Jackan har jag inte tagit kort på ännu, får göra det när jag använder den ute första gången.



För övrigt har jag just kommit hem från en spelning med Veronica. Vi var på PRO och uppträdde för den största publik vi haft hittills, drygt 80 personer satt framför oss. Det var riktigt roligt!

Nu ska jag sova en skvätt, sedan blir det vattengympa innan jobbet. Finfint det där.

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: