Small fragments of a life

Torsdag kväll

Det är trevligt med torsdagar, för då är det vattengympa. Men vad få vi är nu för tiden, när året började var vi alltid en hel hög med folk, idag var vi typ 10. Kan det ha något att göra med att det i början av året hade avlagts en massa nyårslöften?...

Jag beställde ju jeans häromsistens, från halens. Jag säger bara; aldrig mer. Jag har gått och väntat och väntat på de där jeansen, i vad som känns som en evighet, och sett fram emot att de ska komma. Så igår hade jag fått ett brev från just halens. Vi beklagar att jeansen du beställt är slutslåda. Jaha. Tack för det då. De kunde inte helt enkelt ha tagit bort dem från hemsidan på en gång? Och tar det verkligen 2 jävla veckor att se att något är slutsålt? Nej, nu dissar i alla fall jag halens! På tisdag ska jag gå ner på stan och köpa mig ett par jeans i butik. De kan man i alla fall lita på.

Jag väntar på att den där förbannade hockeyn de visar varje dag på TV ska ta slut någon gång! Det är väl självaste fan, de spelar ju hur många matcher som helst! Räcker det inte med 1?! Om inte; varför?! Jag spyr snart på skiten! Och på facebook skrivs det om DIF hit och HV71 dit. Orka bry sig.

Jag har fortfarande inte riktigt kommit över att jag raderade alla mina bilder igår, men jag har kommit fram till att det i alla fall bara var ting. Mest synd är det såklart på bilderna från Sonisphere Festival och U2 konserten. Och såklart alla bebisbilder på Crucio, och de fina bilderna på Imperius. Men man får försöka tänka som Lotta sade; bilderna är borta, men nötterna har jag kvar. Det hade varit värre om det varit tvärt om.

De visar Independence day på 6:an just nu, och jag blir full i skratt. Jag tyckte nämligen att den var jätteläskig när jag var yngre. Haha, känns inte så läskig nu. Det finns värre saker att oroa sig för ;)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: