Small fragments of a life

Torsdag kväll

Tänk, så blev det torsdag. Och jag har bara en enda natt kvar innan jag går på långledighet. 8 timmar. Jo, för jag jobbar 22-06. Fantastiskt! Jag måste bara få skryta lite med det faktumet, för jag har längtat sjukt mycket.

Det är såklart mycket som ska hinnas med under tiden ledigheten varar, diverse middagar och fester, träffar med vänner, städning, plugg inför högskoleprov, träning och diverse andra saker. Ja, det kommer inte gå någon nöd på mig, jag har att göra i alla fall.

Kvällen kommer bjuda på lite skratt och trevligt folk innan jobbet i alla fall, ska kika förbi hemma hos Helena, de är ett gäng som ska ut och festa ikväll, så jag stannar till där innan jag tar mig vidare till jobbet.

Och snart ska jag ta mig till pappa, för han är bortrest i helgen, vilket betyder att jag har blivit med bil. Under helgen i alla fall. Det är inte så tokigt det. Dock stundar ju ett par fester i helgen, så det är inte säkert att det blir så mycket köra av, men det visar sig.

Nu lite fönande och plattande av hår, sedan iväg.

Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: