Small fragments of a life

And the season changes, there will be new roses

"Status; klar för utskick." Så bra, då tycker jag att de kan ta och skicka iväg honom i morgon, så han får komma hem till helgen. Jag känner i hela mig att han längtar efter mig. Jag talar förstås om min mobiltelefon, som jag skickade in på lagning i måndags. Jösses vad tokigt det känns att ha en gammal mobiltelefon som rymmer ungefär 15 sms innan man måste rensa. Jag som är van vid min relativt nya SonyEricsson med ett minneskort på 2 gb. Mycket märkligt att inte kunna lyssna på musik när man är på väg någonstans. Men jag kanske borde ladda i alla fall en av mina ipods. Den med Harry Potter ljudböckerna kanske... Det var länge sedan nu. Det tål att tänkas på.

I morgon är det i alla fall jobb som gäller, delad tur. Det är så jävla drygt att jobba delad tur på vardagar! Men det måste gå helt enkelt.

Imperius är igång och stänger dörrar igen, men så kom jag på en strålande idé, jag lade en pocketbok mellan dörr och vägg (där vid gångjärnen) så nu när han försöker stänga vardagrumsdörren studsar den upp igen. Ibland blir till och med jag förvånad över mina genialiska idéer.

Nu är det alldeles snart dags att hoppa i säng. Får se om det går att somna, jag sov på soffan mellan 16 och 18, så det kan bli svårt.

Och kvällens låt; Elisa - Life goes on
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: