Small fragments of a life

Nu sitter jag och väntar, fast jag vet jag är en narr

Äntligen hemma efter en lååååång dag. Nämnde jag någon gång att delade turer på vardagar är jävligt drygt? Nu är det i alla fall gjort och över. Jobbar en kort tur i morgon, och sedan tar jag helg. Det gillas. Skarpt.

Crucio är sådär överdrivet kelig här nu, och det blir lite jobbigt efter ett tag, när han ska upp i ansiktet hela tiden, och inte riktigt vet var han ska göra av sig själv. Lägger sig ett tag, klättrar på mig, lägger sig en stund igen, och börjar sedan klättra igen... Man ska väl inte klaga egentligen, det är ju mysigt, speciellt när man jobbat hela dagen. Men det kan gå till överdrift. Imperius ligger och sover på fönsterbrädan, så vacker. Han är lite mer självständig han.

Nu är det snart dags att hoppa i säng. Äntligen. Som jag har längtat!

Kvällens visa; Beatrice (Skriven av Björn och Benny)

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: