Small fragments of a life

Why don't we talk about it?

En sådan där härlig måndag. Nej, jag är faktiskt inte ironisk för en gångs skull, jag gillar måndagar. Helger i all ära, men det händer ju inte så mycket. Nu har de till och med slutat dela ut reklamblad på söndagarna. Kanske för att det är så jävla mycket snö, vem vet?

Det har i alla fall varit en helt vanlig måndag. Jobb till 14, och sedan punka på cykeln. Men i eftermiddag ska pappa få komma och hämta mig, så får vi åka hem till honom och skriva ut papper så jag kan skicka in min mobil på lagning. Sedan får vi väl ta tag i cykeln... Fan vad jag hatar när grejor går sönder...

Delar med mig av en bild jag knäppte igår kväll, ingen verkar ha berättat för mina prinsar att "ända mot ända kan inget hända..."

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: