Small fragments of a life

I'm not crazy, I'm just a little unwell.

Tema. Just det, tisdagstema. För det är fortfarande tisdag, även om det bara är 1 timme och 40 minuter kvar. Så, dagens tema är grodperspektiv. Sådärja. Vilken tur att jag var med Anki till Gnesta då, och knäppte följande bild. Såhär måste ju en groda se på världen. Bautasnigel! För övrigt tror jag sniglar har det rätt bra, sådär med sina hus på ryggen. Inte behöver de oroa sig över sovplats, eller att betala hyra eller sådana tråkigheter. Sedan måste det vara lite som att tälta varenda natt, utan att behöva betala camping eller så. Och mat, det finns det ju gott om, speciellt i Ankis sommarstuga. Ja, man kanske skulle satsa på att bli snigel i sitt nästa liv? Fast, det förstås, inte i Ankis sommarstuga, för då blir man kastad in i skogen igen efter att ha stretat i flera dygn för att ta sig in till hennes pumpor...




Nu när mitt internet har snabbat på sig igen tänkte jag att jag skulle bjuda på lite fler bilder från dygnet i Gnesta.


Anki mixtrar och stretar med trimmern. Tur att någon kunde styra upp det åt henne sedan... ;)


En glad Anki med radiohörlurar


Det är jobbigt att göra vispad grädde i shaker, det vet vi.


Anki myser på verandan med en irish coffee


En tur runt ägorna, i pyjamas och lånad jacka.


Solnedgång vid sjön.


Så vackert.


Anki visar upp sig i sin fina pyjamas.


Ankis väg.


Fin utsikt.


Morgonpromenad vid blommande rapsfält.


Härligt med promenad.


Sista bilden för nu blir på en klocka jag fick av Anki. Jättefin! :)


Nu får det räcka för ikväll, för jag är trött och måste hoppa i säng.


Dagens låt; Matchbox 20 - Unwell


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: