Small fragments of a life

Make this the last kiss, I walk away...

Den längsta natten i mitt liv. Jag trodde aldrig att den skulle ta slut! Kikade på klockan - 02.50. Jaha. Sitta och stirra lite rakt ut i tomma luften, skriva lite, pyssla lite. Tycka att nu måste åtminstone en halvtimma ha passerat. Titta på klockan igen - 02:55. Helvete.

Nu är jag i alla fall nyvaken och nöjd. Hade ställt larmet på 13, men den där lilla hjärncellen vi talade om häromsistens låg i koma eller något, så jag hade stängt av larmet upptäckte jag när pappa ringde för en liten stund sedan.

Men oj vad jag har jobbat under tiden jag sovit! Ni kan tro att det inte blir mycket till vila när man drömmer att man kånkar runt på drickabackar!

Ikväll väntar middag hos pappa, farmor och farfar kommer också, och så har pappa införskaffat en pava vin och 2 nya kortlekar. Yay. Middag och sedan Nervleken. Livet är allt bra härligt emellanåt.

Nu ska jag hoppa in i duschen, och sedan mysa lite med prinsarna innan det är dags att ge sig iväg. Måste handla kattmat (de äter mig ur huset!), åka med en pryl till faster och co och sedan hämta farmor och farfar. Lite kaffe först skulle kanske inte skada heller.



Dagens låt; Robbie Williams - Sexed up



Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: