Small fragments of a life

Show me how defensless you really are

Vattengympan var inställd igår kväll. Men Anki och jag tog oss ner till Duve lite tidigare och simmade en stund istället. Inte helt fel det heller. Sedan tillbaka hem, och jag startade den sista maskinen tvätt. Efter det gjorde jag en smart grej. Jag lade mig i soffan och tänkte kika på TV. Det blev inte så mycket TV tittande, istället somnade jag, och sov som en sten. Och vaknade strax efter midnatt. Yes. Kikade på TV en stund för att hämta motivation till att kila ner i källaren och hämta min rena tvätt. Strax efter 1 kom jag i säng, men det är inte så enkelt att somna igen när man sovit några timmar redan....

Nu är jag i alla fall redo för en ny dag, sitter färdig i soffan och väntar på att Tiina ska ringa, så ska vi leka idag. Det blir bra det! Dagen har definitivt potential. Så får vi väl se om någon kan hämta upp mig ute i Forssjö sedan...

Det är lite nostalgi här just nu, sitter och lyssnar på Breaking Benjamin, de tidiga låtarna, och får lite 2006-vibbar. Inte tokigt, inte tokigt alls.

Nej, nu har jag inget mer att säga, så det är bäst att sluta här. Jag återkommer senare om hur dagen var.


Morgonens låt; Breaking Benjamin - So cold


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: