Small fragments of a life

Throughout all of this confusion, I hope I somehow get to you.

Betydligt sämre dagar än såhär har man ju upplevt. Dagen började med en stavpromenad med Anki. Solen lyste och värmde faktiskt en hel del! Men det är blåsigt i Djulö allé, och det är ju kanske inte så konstigt, eftersom det inte finns så mycket träd som skydd mot blåsten. Vi sprang upp för Gatstubergsbacken, en prestation i sig. Det är skönt när hjärtat bultar hårt i bröstet. Det är då man verkligen känner att man lever.

Men det är otroligt halt ute nu. På en del ställen går det inte att gå, man halkar mest runt. som bambi på hal is. Och tänk, att man kan bli så glad av att se lite grässtrån. De är inte ens gröna, lite brun-gråa sådär, men man blir ju så glad, och man börjar våga hoppas på att det så småningom kommer en vår.



Naturen hade skapat ett eget konstverk hemma hos Anki.





Nu sitter jag i soffan och inväntar skymningen. En ledig kväll innebär tända ljus och mys i soffan. Och jag är redo. Jag har duschat och hoppat i pyjamasen, redo för tisdagsmys. Det är ingen Rörelse i balans ikväll tyvärr, men det är smällar man får ta. Vi tar igen det nästa vecka.


Och apropå tisdag så är det ju dags för tisdagstema då! Jag är förundrad själv, över att jag kom ihåg det och på rätt dag den här veckan! Så, temat den här veckan är Tråkigt.


Ser inte Mia ut att ha tråkigt, så säg!?

(Bilden är från 2005)



Oj, nu blev jag lite sugen på att ta en nostalgitripp. Ja, vi kör väl på!


Mia, en kväll våren 2006.




Våren 2006





Mitt rum hemma hos mamma. 2006.





Hemma hos pappa. 2006.




Fest 2006.





Mia och Adam. 2006.




Ojoj, inte nyktert. Katrineholmsveckan. 2006.




Mia fyller 20. 2007.




Det får räcka för den här gången. Nu börjar det bli mörkt här inne, så nu ska jag tända lite ljus.


Dagens låt; Good Charlotte - Change



Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: