Small fragments of a life

It's like a story of love...

En jobbhelg med bara 9 timmar jobb är inte så tokigt, nej inte tokigt alls vill jag mena. Natten var snabbt done and over with, vilket också kan ha sin förklaring i att jag jobbade med världens bästa Kickis och Lottis. Kvällen började med att jag fick en riktig åthutning av Lottis, och jag tror jag lärde mig att man kan läsa saker om personer man inte tycker så mycket om... ;)

Nu ska vi se om jag kan styra upp en video här, jag har inte gjort det förut, men tänkte att någon gång ska ju vara den första.





Weheey, det gick! Fasen vad jag är bra! Jag börjar komma underfund med ganska mycket inställningar och roliga grejor här på bloggen nu. Yes! I vilket fall som helst, det är inget mer än gitarrspelande och sjungande, och det är inte proffsigt på något sätt, jag har inte tagit en gitarrlektion i hela mitt liv. Inte sånglektion heller för den delen.

Nu har jag Veronica här, hon hade med sig födelsedagspresenter, massa fina födelsedagspresenter, jag ska lägga upp bilder lite senare eller i morgon, när jag hunnit med att fota lite.

Och säsongsstart för Bones ikväll, det är inte så tokigt det heller inte! Jag är nöjd, mycket nöjd! :)

Och jag tror ni kan ana vilken dagens låt är ;)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Lottis
skriven :

Du sjunger jättefint Linis.

2 Lina
skriven :

Tack Lottis :)