Small fragments of a life

Fredagmys

Ännu en sådan där härlig dag. Visst var jag trött när klockan ringde vid 12, men ändå lyckades jag ta mig ur sängen. Diskade undan lite och dammsög innan jag fick besök. Mia kikade förbi med Julia, och en blomma hade de med sig också. Snällt så! Mycket prat och skratt. Det är alltid lika trevligt när vi väl får till en träff, tyvärr blir det ju dock inte så ofta som man kanske skulle vilja.




Julia blev kompis med Crucio :)






Julia pratar i telefonen... Eller braständaren...





Sötnötan :)






Nu väntar jag Veronica. Ska bjuda henne på tacoshamburgare, och så blir det fredagsmys såklart. Jag har tänt inte mindre än 30 ljus i vardagsrummet. Mysigare än såhär kan det inte bli. Och jag tror det får bli datorfritt ikväll, det var längesedan, och kan behövas.

Det står ganska mycket på programmet i morgon, till tippen med gamla soffbordet och en bokhylla, sedan flytta datorbord till en vän, och till sist flytta hit en vit byrå. Som sagt, mycket att stå i, men jag tror absolut att det kommer bli bra när det väl är klart!

Nu har jag kommit på att jag vill ha 2 väggljusstakar att sätta bredvid "Njut varje minut" ovanför TV:n. Bara att leta. Snart är vardagsrummet precis som jag vill ha det. Härligt!

Nu dags att förbereda maten!


Fridens liljor.


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: