Small fragments of a life

Hemma från Ålandshav

Oj, vilket äventyr! Riktigt roligt har det varit, och jag tror och hoppas att alla är nöjda med resan! Jag tror vi börjar med lite bilder!


Gruppbild, alla utom Helena är med på bilden, då hon fick i uppdrag att vara fotograf.


Malin



Skålande på bussen, här Jennie



Eva och Marika skålar.



Helena chillar...



Reseledare Birgitta med Malin



Äntligen på båten och i hytten, Helena har lämpat av sig väskan.



Lite buffé på det då!



Maude vid buffén



Förfest i hytten



Bettan



Birgitta



Maude uppe på Discot



Lite dans också, Helena shakar



Jag fick en present av kamraterna... Hur ska detta tolkas?...



Jag och Bettan



Marika och jag



Fina Maria



Dagen efter...



Härligt väder i Stockholms Skärgård



Perfekt dagen-efter mössa!



Helena ute på däck



Vår grupps enda kille, Tobias, här med Maria och vän till henne



Soligt på däck.



Det blev lite blåsigt en stund... Hahaha.



Jag tycker nog bilderna talar sitt eget språk, har inte så mycket mer att tillägga...

Sedan var det en massa sömn mest överallt på bussen, jag har bildbevis på det också, men det tror jag att jag ska hålla för mig själv... Även jag sov, naturligtvis, gamnacke deluxe. Man är inte så sexig när man sover på en buss, let me tell you.

Men allt som allt en fantastiskt rolig resa, med en hög härliga arbetskamrater och en hel del roligt färjafolk. Mycket raggers, mycket konstiga människor, och mycket härliga kommentarer. En resa att minnas helt enkelt!

Nu ska jag snart åka och hämta hem mina små pojkar. Härligt! Det är tomt att vara hemma utan dem, fast jag har passat på att ställa fram utemöblerna på balkongen och vädrat i sovrummet, fint att göra sådant när de inte är hemma, för Crucio blir så olycklig när jag stänger in mig i sovrummet. Men jag saknar dem, det gör jag. En massa!


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Birgitta
skriven :

Tack för en underbar resa ♥ hoppas du var nöjd med presenten ! KRAM