Small fragments of a life

This wheel will turn without you

Snacka om att jag blev förvånad idag, när jag kikade in här och såg kommentarerna på föregående inlägg. En vänlig själ på Tele2 kan lösa mitt problem med efterhängsna telefonförsäljare! Det tackar vi för!

I övrigt en lång dag, förmiddagen var förvisso lugn, med sovmorgon och hemmamys. Men den tog slut allt för snabbt, och helt plötsligt var det dags att åka till jobbet. En kul kväll spenderad med Helena, så jag vet egentligen inte varför dagen har känts lång. Vissa dagar är bara sådana, antar jag.

Temperaturen sjönk drastiskt under kvällen, för när jag skulle hoppa på cykeln efter jobbet höll jag på att frysa arslet av mig! Jag måste investera i en musvärmare, helst innan det blir ännu kallare. Som tur är hade Helena fått tips om att de finns att köpa på ÖoB, och eftersom hon också behöver en skulle hon köpa en åt mig också om det finns.

Nu väntar sängen, ännu en jobbkväll i morgon. Jippie.


Dagens låt; Uma - Wheel


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: