Small fragments of a life

När juldagsmorgon glimmar, jag vill till stallet gå...

Nu har det varit mycket jobbande på senaste. Och plugg med för den delen, men på fredag ska jag skriva slutprov, sedan är det bara ett betygssamtal, och efter det har jag mitt betyg. Så skönt det ska bli! Jag har nästan glömt bort hur det är att ha fritid...

Men helgen bjöd på skojigheter, då jag, Malin, Cecilia och Adam drog till Ullared över dagen. Märkligt hur kul det kan vara att shoppa. Men det blev inte alls farligt dyrt ändå, och jag är riktigt nöjd!


Kusinvitamin var trött i bilen...


...och så var även Cecilia. Men det är helt lagligt efter att ha jobbat natten...


Vår pålitliga
chaufför!


Den här gick inte att köpa på Gekås, men jag ville knyta fast honom i en sele i dragkroken och ta med honom hem ändå, för han var söt!


Äta bör man, annars dör man.


Cecilia fyller på med energi.


Järngänget.


Kattgym.


Ny tavla


Ny tavla, och hjärtgrejs.


En fin löpare


Min nya vinterjacka. Den är rosa, och det gör mig glad.


Snyggaste vinterskorna.


Glöggmuggar och glöggskålar. Nu ska här drickas glögg!


Snyggaste snögubben!


Jag råkade få mig med den här hem. Hur gick det till, egentligen?


Sötaste lilla tomten i stan!




Ikväll vankas det biobesök med Helena, Veronica och Karro. Det är någon svensk film vi ska se, kommer inte ihåg vad den hette, men det blir nog bra det.


Dagens låt; När juldagsmorgon glimmar


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adam
skriven :

Så söt Kattnissen blev då :) Jag snor bilder och bildkällan blir ju du :D

2 Jennie Klasson
skriven :

Supersnygg JACKA och självklart sötaste Crucio/J

3 Jennie Klasson
skriven :

Supersnygg JACKA och självklart sötaste Crucio/J

4 Lina
skriven :

Adam; Ja, visst blev han söt?! Finfint! :)

Jennie; Tacks! Jag är jättenöjd! :)

5 Sara
skriven :

Älskar ullared!! :) Söt tomte dräkt katten har fått!! :)