Small fragments of a life

torsdag kväll

Jag är trött och sliten, och har så varit de senaste dagarna. Jag vet inte riktigt varför, om det är trötthet från den gångna helgen, eller om det är något skit i kroppen, typ en förkylning eller något, som gör att jag känner mig trött mest hela tiden. Och så har jag fortfarande ont i axeln. Och trötthet och värk gör att jag inte alls känner mig lika sprudlande glad som jag brukar. Men jag försöker i alla fall, och mer kan jag inte göra.

I morgon är det fredag, och det är skönt. Jag jobbar en 7-16 tur innan jag tar helg, vilket ska bli najs. Fest i morgon kväll, månne? Om jag känner mig trött och sliten är det kanske ingen idé, men annars skulle det inte sitta helt fel. Nej, inte alls.

Nu ska jag ge mina prinsar mat och vatten, och sedan ska jag ge mig ut på jakt efter min säng, det vore rätt skönt att krypa ner i den, känner jag.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Du behöver nog sova ordentligt och få vila axeln! Skönt med ledig helg! =)

Kram

2 jennie klasson
skriven :

Ta hand om dig i helgen se till att du får vila. kram J