Small fragments of a life

Dag nr 4. En låt som gör dig ledsen.

Kort och gott








Jag började den här dagen med en promenad runt Stångån. Sedan blev det dusch och frukost innan jag tog mig upp till campus. 3 timmar tg det för oss att ta oss igenom palpationshäftet. Visserligen var vi 3 pers som turades om att vara försökskanin så det kanske inte riktigt hade behövt ta så lång tid. Och så kollade vi upp alla ursprung och fästen på muskler när vi ändå var igång och petade. Det känns ganska bra ändå. Jag behöver absolut träna mer, men det känns ändå som att man börjar då någorlunda koll på det hela.

Som det ser ut just nu blir det grillning ikväll. Inte så dumt, mina vänner, inte så dumt. Men det innebär att det är dags att göra sig i ordning, i alla fall lite grann.


Och dagens låt får än en gång bli den från listan.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: