Small fragments of a life

There's a fine line between love and hate, and I don't mind...

Dag 5. En låt som påminner dig om någon.

Den här låten påminner mig starkt om någon.
Men inte bara en viss person, utan även en viss tid, ett visst ställe, en viss upplevelse, en viss vänskap.
En vänskap som alltid ligger nära tillhands, men ändå är så långt borta.
En vänskap som saknas mig varje dag, men ändå finns kvar.
Året var 2006. Platsen var Berlin.








Så, gårdagen bjöd på grillning, fotboll och många skratt ute i Ryd. En kanonkväll helt enkelt.


Idag har jag haft besök av Mia, Adam och Julia.
Det blev mycket kaffedrickande, mycket prat, en tur på stan och lite lunch. Underbart med härligt sällskap såhär på helgerna!

I morgon ska jag ner på stan med en annan tjej i T1. (Termin 1)
Vi vet inte om något är öppet, men tänkte att man kan ju åtminstone gå runt lite, och något fik borde ju vara öppet i alla fall, så vi kan ta en kopp kaffe.

Men eftersom jag kommer att ha att göra i morgon så är det bäst att försöka få lite plugg gjort nu. Eller ja, efter att jag bjudit på lite bilder, såklart.

Här varé grillning på gång.


Such a poser.


Lars


Fotboll


Fotbollshög.


Adam och Julia färglägger så fint.


Julia och Mia




Nu blir det plugg!


Dagens låt; Breaking Benjamin - Diary of Jane. (Ifall någon missade det)


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: