Small fragments of a life

I couldn't sleep last night I walked alone...

Sista kvällen med gänget. I morgon åker farmor och farfar på semester, och så sticker jag innan de hinner komma hem. Jag kunde inte ha hittat ett bättre pensionat att bo på, min farmor och farfar är världens bästa!

Annars har dagen inte bjudit på så mycket, den har varit lugn och skön. Det passar mig alldeles utmärkt, så jag klagar inte. Jag sitter och kollar på Ullared tillsammans med farfar, och man upphör aldrig att förvånas över hur många dårar som lever i det här landet...!

I morgon ska jag limemarinera jordgubbar igen. Den här gången en jäkla stor sats, för det ska räcka till ca. 30 pers. Då har jag att göra ett tag, kan man säga. Sedan ska det hela forslas ut till Forssjö, till 30-årsfest på lördag kväll. Vilket innebär att jag även måste ner på stan i morgon för att kolla om jag hittar något att ha på mig. Jag har ett alternativ här, men jag måste prova det innan jag kan bestämma mig för om jag ska ha det på mig, eller om jag ska satsa på att köpa nytt. Köpa nytt är ju alltid kul menar jag...

Men nu är det kväller och jag ska kolla in kvällens underhållning; farmor och farfars packning inför semester i morgon.


Dagens låt: We the kings - All again for you

Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Vemodigt att sommaren är över! Hälsa farmor & farfar att köra försiktigt! Kram