Small fragments of a life

What I have in me, in my mind is you...

Jag vet att jag är usel på att uppdatera bloggen just nu. Det är sommar, det är sol, det är jobb, det är träffa vänner och så himla mycket annat som hamnar högre upp på listan än det här med bloggen. Jag ska försöka bättra mig, jag måste styra upp det hela på något vis, hitta tiden.

Det knallar på som vanligt, Sonisphere var en fullträff! Trevligt sällskap, bra musik och härlig festivalstämning. Det kunde inte bli bättre!

Några dagar senare bar det av mot Dalarna tillsammans med Jennie, för att kika på Melissa Horn på Dalhalla. Hon är bra hon, väldans så! Dock är hon ingen scenartist, det måste erkännas.

Idag har Crucio blivit av med stygnen i svansen, och det har läkt väldigt fint. Så nu hoppas vi att pälsen växer ut snart! Jag drog också med mig Veronica ut till Beckershov för att ösa båten. Sedan var det gympa i stadsparken. Det är verkligen inte min grej, men på något sätt blev jag ditlurad. Det gick dock relativt bra, och man blir ju så nöjd efteråt!

Men nu väntar sängen på mig, jag börjar känna mig lite sliten. I morgon är det jobb som gäller igen!


Dagens låt; Dead by April - Losing you

Fridens liljor!

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: