Small fragments of a life

Bye bye K-town, hello Linköping...

Jag har varit jättedålig på att uppdatera bloggen på senaste, vilket kan ha en del att göra med att det har funnits lite annat att pyssla med. Men det börjar på att reda upp sig, nu är flytten färdig och jag kallar mig Linköpingsbo. Idag har jag plockat upp och undan det sista i nya lägenheten, så nu känner jag mig nästintill färdig. Det är bara mina väggord som ska upp, och så ska jag beställa hem ett par planscher (50x70 cm stora) som ska sitta ovanför mitt skrivbord.

I skolan har vi nu dragit igång på allvar, nu ska vi lära oss kroppens anatomi. Och vi har börjat med bål och huvud. Det är mycket att lära, mycket skelettdelar, leder och muskler. Samtidigt känner jag att jag redan lärt mig en hel del, och att jag hänger med. Det är alltid en fördel. I morgon är det dags för mer föreläsningar och ett par lektioner i färdighet, först i basal kroppskännedom, och sedan i palpation. Dagen har definitivt potential.

Jag tänkte att jag skulle bjuda på lite bilder från mitt nya hem. 

Min nya sköna säng :)


Vita byrån. (det svarta bordet som skymtar i hörnet ska inte vara där...)


Nästa rumshörn :)


Nya skrivbordet :)


Tv:n är viktig. ;)


Mitt lilla kök.
Blomman fick jag av Birgitta och Malin när de var här och hälsade på.


Diskbänken.


Min nya avlastningsbänk.


Den lilla hallen.


Och så avslutar vi med badrummet.




Det får räcka för idag, nu ska här sovas. Klockan ringer 6:30 i morgon igen. Ska försöka ladda kamerabatteriet under natten, och ta lite bilder på campus i morgon, så ni hänger med.


Fridens lljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Vad fint du har fått det!! :) Jättemysigt! Blir kul att se live framöver! Nu är det bara att plugga, plugga! STOR KRAM Veronica <3

2 Tiina
skriven :

håller med dig veronica! du har fått ordning på grejerna, det ser jättefint ut!

3 Birgitta
skriven :

Vad fint du har det !Lycka till med pluggandet =) tack för senast <3 kram