Small fragments of a life

Dag 29. En låt från din barndom.

En låt från min barndom. Den här är skön, det tycker jag fortfarande. Möjligtvis för att den bär med sig en massa nostalgiska känslor. Men skön musik är det, det går inte att förneka. Det lyssnas på även nu för tiden, när pappa bjuder till middag är det Ola Magnell på stereon. Eller på Spotify, rättare sagt.






Ja, Veronica fick gästblogga igår. Det var bra för mitt självförtroende, för hon skrev som ni såg alla möjliga fina saker om mig. Jag förtjänar nog inte ens hälften. Men hon är en fin vän, den där Veronica, en av de finaste. Något rätt måste jag ha gjort i mitt liv eftersom jag träffade på henne.

I övrigt är livet ganska så najs. Neurobiologitentan gick tydligen bra, och jag blev godkänd. Lägg det till listan av saker jag aldrig trodde skulle hända. Jag ska hämta ut den i morgon tänkte jag, för att få se det svart på vitt.
Ja, just det, nämnde jag att jag blev godkänd på HELen? För det blev jag. Underbart!

Idag har vi påtat lite inför seminariet i rörelseanalys vi har på onsdag. I övrigt kommer det bli tentaplugg för hela slanten resten av veckan, för nästa vecka är det dags för anatomitenta. Jag är lite nervös, men det ska nog gå bra. Plugga, plugga, plugga.

Nu ska jag snart lägga mig, är lite trött i ena ögat, och ska upp skapligt i morgon för att ta mig upp till campus och träna färdigheter.


Fridens liljor

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Veronica A
skriven :

Denna där?? Kram vännen