Small fragments of a life

I miss you, I miss you, I'm gonna need you more and more each day, I miss you more than words can say, more than words can ever say...

Äntligen har jag hittat en vinterjacka!

Jag tog med mig Veronica till Norrköping idag, vi tittade in på ingelsta och jag hittade en jacka på Kappahl som tyvärr var för stor. Men Veronica är modig så hon frågade butiksbiträdet om den fanns i mindre storlek och hon sade att det gjorde den, inne i centrum. Så vi hoppade in i bilen och körde in till centrum. Parkerade i ett av P-husen och skulle precis till att köpa biljett när en snubbe kom fram till mig och frågade om jag tänkte stå längre än en timma, när jag sade att jag inte skulle det fick jag en p-biljett av honom. Vilka snälla människor det finns i världen!
Sedan in på Kappahl och där fanns den, min vinterjacka! Jag är nöjd, nu behöver jag inte fundera mer på vinterkläder. Och ännu mer glad blev jag när farmor lovade att de skulle hjälpa mig betala den. Världens bästaste farmor och farfar!
Veronica och jag svängde förbi hos gammelpäronen för att visa upp jackan, och passade på att kika en snutt på Anderssonskans Kalle. Fantastisk film!

Senare på eftermiddagen gick jag upp till Mia, som jag inte träffat på typ ett halvår. Jättetrevligt att träffas igen! Massa snack och en del kaffedrickande. Sedan kom Thereze och hämtade mig, vi hämtade upp lillkusin, och så åkte vi tre till Veronica, Thereze var inne och sade hej en stund innan hon åkte hem med två hyrda filmer. Adam och jag blev bjudna på mat av Veronica, vi har kikat på dobidoo och nu sitter vi och lyssnar på gammal musik. Det är nostalgi!
Nu ska vi fortsätta vår kväll!

Dagens låt; Haddaway - I miss you

Fridens liljor
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Anonym
skriven :

Sedan när blev du bang för att fråga efter en annan storlek i affären???