Small fragments of a life

I think of how you know me, no doubts no thinking twice. When your smile can be so soothing, a familiar paradise. When there's no one else that makes me whole, I have never needed more...

Det känns som att jag fått mycket gjort idag. I alla fall när det kommer till skolarbete.
Jag känner mig redo inför basgrupp i morgon, så det är skönt.

Veronica bjöd på frukost idag, sedan satt vi och studerade några timmar. För min del blev det x antal koppar kaffe, för Veronica har en mjölkskummare, så den blev flitigt använd. Fantastisk mackapär. Jag måste ha en sådan!

Nu har tröttman slagit läger i mitt huvud, och jag slöttitar på TV i brist på annat att göra.

Dagens låt; Melissa Etheridge - I've loved you before

Fridens liljor


Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar:
1 Adam
skriven :

Sv : Nix, Denna verison är så jävla grym. Men smaken är som baken. Tycker om lite mer bearbetade sound.