Small fragments of a life

Right now could last forever, just as long as I'm with you...

Vi får gå upp på metod- och litteraturseminariumet! Jösses så skönt det känns! Som vi har slitit för att nå det målet! Det här med att skriva uppsats är allt annat än lätt, det krävs otroligt mycket diciplin, läsning, skrivning och bearbeatning av text. Vi är långt ifrån färdiga med bakgrunden och syftet, det har inte riktigt fallit på plats ännu men med hjälp av seminariumet och en diskussion med vår handledare kommer vi att nå dit. Och just nu känns livet i alla fall lite lättare. Nu har vi lite mindre korrigeringar som vi måste sitta med under dagen för att åter lämna in den kl. 15:00 idag.
 
I övrigt hade jag en huvudet-under-armen-dag igår. När jag kom till stan skulle jag ju handla sylt och keso innan jag gick hem. Det kom jag ihåg, inga problem. När jag hade mina varor i kassen traskade jag vidare hemåt, in på Sjölins och hämtade ut mitt paket och så vidare hem. När jag kom in på gården kom jag på att jag cyklade till tågstationen igår morse. Det är smart, cykla till sin destination och hem. Grattis Lina, du har vunnit en bågfil.
 
Det var för övrigt min väska som hade kommit! Och som jag är nöjd med den! Den är alldeles perfekt, bättre än jag hade vågat hoppas på! Det är inga problem att få plats med allt som behövs! Nu ska den bara hålla ett tag också. Ett år gärna.
 
Nej, nu ska vi jobba på med uppsatsen över skype. Snacka om att det här med teknikens under gör plugget enklare. Det är bara att dra på hotspot på mobilen och logga in på mobilens nätverket via datorn för att ha internetuppkoppling. I love it!
 
Dagens låt: All time low - A daydream away
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: