Small fragments of a life

I feel like a hero and you are my heroine...

Okej, nu är jag trött på att vara hemma ensam. Nu kan den där fina få komma hem igen så det blir lite liv och rörelse här igen! Inte för att jag saknar strykbrädan på köksgolvet (än i alla fall) men det blir bra långtråkigt att sköta sig själv. Trots att jag varit iväg mest hela dagen. Först i Norrköping för att skriva klart arbetsplatsanalysen och sedan åkte jag med pappa till Beckershof för att lägga i båten. Att få i den i vattnet är egentligen inte så tungt, då är det värre att få upp den när vinterns mörker närmar sig. Med det sagt så tog det inte så lång stund för oss att få båten på plats i vattnet och låsa fast den i hamnen. När vi var klara åkte vi för att hämta upp farmor och så vidare till Coop för lite handling.
 
I morgon kommer (förmodligen) finaste farfar hem efter nästan 2 veckor på sjukhus. Efter en del turer är han nästan som ny igen och det ska bli skönt att få hem honom! Tacksamheten över att bo i Sverige är just nu enorm. Vi har otroligt god vård till ett väldigt lågt pris!
 
I morgon är det tentaplugg som gäller, hela dagen. Jag känner mig rätt opepp just nu men det löser sig nog när jag väl sitter med böckerna i knäet. Ska läsa lite under kvällen här också, jag har ju ändå inget annat att göra.
 
Dagens låt: Boys like girls - Hero/Heroine
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: